Cum funcționează

Platforma B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Retail

Cine se poate înregistra?
  • buyerii/ technical buyers;
  • category managers;
  • directorii de achiziții;
  • procurement managers;
  • directorii de marketing;
  • alți factori de decizie.
Ca buyer, odată înregistrat în platformă:
  • vei avea acces la o paletă largă de servicii, soluții, tehnologii și echipamente pentru retail, servicii care îți pot ajuta business-ul și îți pot aduce clienți noi;
  • vei putea să selectezi și să alegi serviciile de care compania ta are nevoie;
  • vei putea confirma și realiza gratuit întâlniri de business din confortul propriului birou.
Înregistrare buyeri

Furnizor de servicii

Cine se poate înregistra?
  • directorii de vânzări;
  • directorii de marketing;
  • proprietarii de afaceri;
  • alte persoane autorizate.
Ca furnizor de servicii, odată înregistrat în platformă:
  • vei putea să-ți prezinți și să-ți pui în valoare business-ul în fața potențialilor clienți – companii;
  • vei putea completa informații relevante despre companie (domeniu, adresabilitate, website etc);
  • vei putea să încarci prezentări, cataloage (în pdf) sau video-uri de prezentare (link YouTube, Vimeo);
  • vei putea solicita, programa și desfășura întâlniri de business cu reprezentanți ai companiilor de retail prin intermediul platformei.
Înregistrare furnizori

Întâlnirile de business:

  • se programează prin intermediul platformei B2B Meetings la o dată și oră stabilite de comun acord, în funcție de disponibilitate. Furnizorii de servicii pot solicita întâlniri companiilor de retail, bifând în platformă companiile cu care doresc să se întâlnească;
  • se vor programa și desfășura doar acele întâlniri acceptate de buyerii din companiile de retail;
  • au loc prin intermediul platformelor online de meeting (Microsoft Teams, Zoom, Google Meet etc). Fiecare întâlnire are o durată de maxim 30 de minute;
  • se vor putea desfășura și face-to-face în cadrul evenimentelor tip expo & conference organizate/ co-organizate de publicația retail-FMCG.ro, într-un spațiu special amenajat (atunci când contextul va permite organizarea evenimentelor fizice);
  • la o întâlnire pot participa una sau mai multe persoane din fiecare companie;
  • reprezentanții platformei B2B Meetings se ocupă de crearea link-ului de conectare și se asigură că întâlnirea se desfășoară în mod corespunzător.

Costuri

Buyerii din retail participă gratuit la întâlnirile programate în platforma B2B Meetings.

Costul întâlnirilor revine furnizorilor de servicii, după următorul plan de întâlniri:

  • pachet fără întâlniri incluse = ACCES GRATUIT (plata aferentă întâlnirii se face cu o săptămână înainte de data programată pentru întâlnire. 1 întâlnire = 250 € + TVA)
  • pachet 3 întâlniri = 650 € + TVA
  • pachet 5 întâlniri = 1.000 € + TVA

Mai multe detalii la b2bmeetings@retail-fmcg.ro