Cum funcționează
Platforma B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de tehnologii, echipamente și servicii pentru retail
Retail
Cine se poate înregistra?
- buyerii/ technical buyers;
- category managers;
- directorii de achiziții;
- procurement managers;
- directorii de marketing;
- alți factori de decizie.
- vei avea acces la o paletă largă de servicii, soluții, tehnologii și echipamente pentru retail, servicii care îți pot ajuta business-ul și îți pot aduce clienți noi;
- vei putea să selectezi serviciile de care compania ta are nevoie;
- vei putea confirma și realiza gratuit întâlniri de business din confortul propriului birou.
Furnizor de servicii
Cine se poate înregistra?
- directorii de vânzări;
- directorii de marketing;
- proprietarii de afaceri;
- alte persoane autorizate.
- vei putea să-ți prezinți și să-ți pui în valoare business-ul în fața potențialilor clienți – companii;
- vei putea completa informații relevante despre companie (domeniu, adresabilitate, website etc);
- vei putea să încarci prezentări, cataloage (în pdf) sau video-uri de prezentare (link YouTube, Vimeo);
- vei putea solicita, programa și desfășura întâlniri de business cu reprezentanți ai companiilor de retail prin intermediul platformei.
Întâlnirile de business:
- se programează prin intermediul platformei B2B Meetings la o dată și oră stabilite de comun acord, în funcție de disponibilitate. Doar furnizorii de servicii pot solicita întâlniri companiilor de retail, bifând în platformă companiile cu care doresc să se întâlnească;
- se vor programa și desfășura doar acele întâlniri acceptate de buyerii din companiile de retail;
- au loc prin intermediul platformelor online de meeting (Microsoft Teams, Zoom, Google Meet etc). Fiecare întâlnire are o durată de maxim 30 de minute;
- se vor putea desfășura și face-to-face în cadrul evenimentelor tip expo & conference organizate/ co-organizate de publicația retail-FMCG.ro, într-un spațiu special amenajat (atunci când contextul va permite organizarea evenimentelor fizice);
- la o întâlnire pot participa una sau mai multe persoane din fiecare companie;
- reprezentanții platformei B2B Meetings se ocupă de crearea link-ului de conectare și se asigură că întâlnirea se desfășoară în mod corespunzător.
Costuri
Buyerii din retail participă gratuit la întâlnirile programate în platforma B2B Meetings.
Costul întâlnirilor revine furnizorilor de servicii, după următorul plan de întâlniri:
- pachet 3 întâlniri
- pachet 5 întâlniri
- pachet 7 întâlniri
Mai multe detalii după înregistrarea în platformă sau la b2bmeetings@retail-fmcg.ro